به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۲۷ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۵۹ ۰ نظر بازديد: ۱۱۳۹

نکات مهم برای کسب درآمد از تلگرام


-در ابتدای راه اندازی کانال خود به هیچ وجه به فکر کسب درآمد نباشید. چون در ابتدا اعضای کانال شما کم است و بیشتر باید به فکر جذب اعضا باشید. بهترین کار این است که در ابتدا خدمات کانال شما هر چیزی که است رایگان باشد.

-
فراموش نکنید که امروزه کاربران موبایلی خیلی بیشتر از کاربران دیگر دستگاه ها هستند. به همین خاطر مثلا کسی که فقط از تلگرام استفاده می کند هیچ وقت برای رفع نیازش به وب سایتی مراجعه نمی کند. پس هدف ما افرادی هستند که نیازهایشان را با telegram برطرف میکنند.


راه های اصلی برای کسب درآمد از تلگرام :


فروش محصول در تلگرام:



شما می توانید یک فروشگاه مجازی در تلگرام برای خودتان درست کنید. می توانید مستقیما محصولات و کالاهای خودتان را تبلیغ و عرضه کنید. یا می توانید واسطه باشید.

 

محصول مجازی:

منظور از محصول مجازی یک فایل است که می‌توان آن را بعد از دریافت وجه، به مشتری ارسال کرد. مثل کتاب یا فیلم یا هر محصول دیگری.

کالا :

در این روش پس از دریافت وجه، محصول برای مشتری پست می‌شود.

 

فروش محصول با ربات :






بهترین حالت برای فروش محصول استفاده از ربات است زیرا با ربات می‌توانید محصولتان را به صورت هوشمند و خوکار بفروشید.



ارسال تبلیغ در تلگرام:

برای کسب درآمد از طریق درج آگهی و تبلیغ ابتدا باید به یک رسانه پرمخاطب تبدیل شوید که میتواند یک گروه، کانال یا ربات باشد. برای این کار لازم است محتوای متفاوتی را تولید کنید تا شمار اعضای کانال یا گروه یا بات شما بالا و بالاتر برود. وقتی مردم باشند صاحبان محصول هم حاضرند بابت دیده شدن محصولاتشان به شما تبلیغ بدهند.

 







internet-business.ir

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی