به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۰:۲۳ ۰ نظر بازديد: ۸۱۵

قیمت بیتکوین در ساعات گذشته مجدد از کانال ۵۷,۰۰۰ دلار عبور کرد و موجب تعجب معامله گران شد. گفته می‌شود که این افزایش قیمت خبر از بازگشت نوسانات به بازار ارزهای دیجیتال دارد.



داده‌های بازار نشان می‌دهد که افزایش ۵ درصدی قیمت بیت کوین در روز جمعه، به اندازه‌ای نبود که بتواند کندل ماهیانه را در ناحیه سبز رنگ ببندد. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۵۸,۰۰۰ دلاری معامله می‌شود.

معامله‌گران در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به تاریخ انقضای ۴.۱ میلیارد دلار قرارداد اختیار، پیش‌بینی می‌کنند که راه برای جهش بیشتر باز است؛ چراکه اتفاقات این چنینی بر فشار قیمت اضافه می‌کنند. نباید فراموش کرد که جهش‌های احیایی ممکن است از نظر قدرت با یکدیگر متفاوت باشند. این احتمال هم وجود دارد که شاهد چنین جهش‌هایی نباشیم.



internet-business.ir



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی