به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۰۲ ۲۱ نظر بازديد: ۱۷۶۶۸

با عرض سلام خدمت همه خوانندگان محترم

امروز قصد داریم آموزش کامل سایت freebitcoin رو مجدد و کاملتر در اختیار شما قرار دهیم.


سایت استخراج بیت کوین freebitcoin



کمیسیون زیر مجموعه 50 درصد

دارای گیم پلی (multiply btc) دریافت  25% کمیسیون بابت هر مبلغ بازی از زیر مجموعه ها


پیش از ثبت نام و استخراج در این سایت شما به یک آدرس wallet یا کیف پول برای نگهداری بیتکوین ها یا ساتوشی های خود نیاز دارید.


برای ساخت کیف پول وارد سایت زیر شوید


blockchain.info


سپس همانند تصویر اطلاعات را وارد نمایید

ایمیل و پسورد را در این مرحله وارد کنید




پس از تکمیل فرم، ایمیل فعالسازی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که باید حساب خود را با ورود به ایمیل خود فعال کنید.




(در ایمیل ارسال شده یک کد بانام confirmation code وجود دارد که درآینده برای ارسال بیت کوین ها از کیف پول خود به آن احتیاج دارید آن را یادداشت کنید یا درجای امن ذخیره کنید).


پس از کلیک روی لینک فعالسازی حساب شما فعال میشود




اکنون برای ورود به حساب کیف پول خود روی گزینه login کلیک کنید



همانگونه که در عکس بالا می بینید برای ورود به حساب و دسترسی به کیف پول خود به IDentifier نیاز دارید که باید IDentifier خود را کپی کنید یا آن را ذخیره کنید.(برای هر بار ورود به حساب خود به IDentifier نیاز دارید)

سپس با زدن پسورد خود وارد حساب خود شوید




در این مرحله وارد حساب خود شده اید و به آدرس کیف پول خود (عکس بالا) دسترسی دارید.

آدرس کیف پول خود را ذخیره کنید.برای انتقال بیت کوین ها از سایت های استخراج بیتکوین و ثبت نام در برخی سایتها به آدرس کیف پول خود نیاز دارید.

اکنون ساخت کیف پول به پایان رسیده و آدرس کیف خود را نیز در اختیار دارید .
اکنون برای ثبت نام در سایت free bitcoin مانند آموزش های زیر اقدام کنید.

_________________________________________________________________________


آموزش ساخت حساب در سایت freebitcoin  بهترین سایت استخراج بیت کوین

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید



پس از ورود به سایت روی گزینه sign up مانند عکس کلیک کنید.




در مرحله بعد در کادر اول شماره حساب کیف پول خود(آدرس کیف پول) خود و ایمیل خود را وارد کنید و با وارد کردن پسورد فرایند ساخت حساب خود را تکمیل کنید.




پس از ساخت حساب برای ورود به حساب روی گزینه login کلیک کرده و مانند تصویر زیر فیلدهارا پر کنید





پس از ورد به حساب خود در نوار بالای سایت گزینه های زیر را مشاهده میکنید که در ادامه هر کدام توضیح داده میشود.




Free BTC


در این قسمت شما میتوانید هر یک ساعت یک بار برای استخراج بیت کوین اقدام کنید


مانند تصویر زیر شما برای استخراج بیت کوین تست انسان شناسی را تکمیل کرده و روی گزینه roll کلیک کنید.




از میان اعداد 0 تا 10000 یک عدد به شما نشان داده میشود که در جدول تصویر بالا عدد شما در بازه هر قسمت باشد  میزان ساتوشی به حساب شما  اضافه میشود.

(مثلا اگر عدد 9900 برای شما نمایش داده شود 0.00001615 بیتکوین به حسابتان واریز میشود)



Multiply BTC


این قسمت از سایت برای بازی میباشد.


همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید هر قسمت از بازی برای شما توضیح داده شده است.



1 : حداکثر مبلغی که در هر بار میتوانید برای ش.ر.ط بندی انتخاب کنید

2 : در این قسمت میتوانید مبلغ هر بار بازی را انتخاب کنید

3 : مبلغی که در صورت برنده شدن به حسابتان واریز میشود (این مقدار بر اساس قسمت 4 قابل تغییر است)

4 : این قسمت مربوط به پرداخت به شماست که مشخص میشود در صورت برنده شدن چند برابر مبلغ به حسابتان واریز شود(با بالا بردن این قسمت، مبلغ در صورت پیروزی بیشتر و شانس پیروزی کمتر میشود)

5 : شانس برنده شدن شما را نشان میدهد

6 : در این قسمت شما باید بر اساس شانس خود روی گزینه bet hi یا bet lo کلیک کنید (مثلا در حالت موجود در عکس با زدن روی bet hi باید عددی بیشتر از 5250 بیاورید تا برنده شوید یا در صورت کلیک روی bet lo باید عددی کمتر از 4750 بیاورید تا برنده شوید)

7 : این قسمت در صورتیکه عدد نمایش داده شده شما 8888 باشد مبلغ هر گزینه ای که انتخاب کردید به حسابتان واریز میشود.


Earn btc


این قسمت میزان سود شما بابت بیتکوینی که در حسابتان است را محاسبه میکند.


Lottery


این قسمت مربوط به برندگان هفتگی سایت میباشد که بر اساس تیکت هایی که بدست آورده اند شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

(تیکت : با هر بار roll زدن شما یا زیر مجموعه های شما و یا بازی کردن شما و زیر مجموعه های شما افزایش میابد)



Reward


ریوارد پوینت یا امتیاز یا جایزه شما بابت هر roll زدن شما یا زیر مجموعه های شما و یا بازی شما و زیر مجموعه هایتان است که میتوانید آنرا به بیتکوین تبدیل کرده و به حساب اصلی خود بیفزایید.




Refer


در این قسمت شما به لینک زیر مجموعه گیری ، تعداد زیر مجوعه و ... خود دسترسی دارید.




Profile


پروفایل شماست که قادر به تغییر پسورد ، آدرس کیف شما ،ایمیل ،  فعال یا غیر فعال کردن lottery و ... هستید




Advertise


این قسمت مربوط به تبلیغات است.

به عنوان مثال برای تبلیغ سایت خود بیتکوین (ساتوشی ها) را از حساب اصلی خود به حساب تبلیغات خود منتقل کرده و میتوانید تبلیغات خود را بسازید.




Stat


در این قسمت قیمت لحظه ای بیت کوین ، میزان استخراج از سایت و ... قابل مشاهده میباشد







امیدواریم از این مطلب بهره برده باشید


موفق و سربلند باشید.


internet-business.ir







نظرات (۲۱)

  • علی

    ۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۰۱

    سلام خدمت همه دوستان عزیز
    من یه چند سالی هستش که با این چیزا سروکار دارم
    خیلی از راه ها رو هم رفتم و برگشتم
    خواستم بهتون بگم که الکی وقتتون رو جاهای دیگه تلف نکنین چون بعد یه مدت نتیجه نمیگیرین و کلا بیخیال قضیه میشین
    تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
    تنها کاری که باید حقیقتا انجام بدین 10 نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین گه فکر نمیکنم زیاد باشه
    من الان چیزی حدود 250 نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر 4 ماه چیزی حدود 30 میلیون از این مرورگر بدست میارم
    اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی 3 تا 4 ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده.تمام
    لینک مرورگر کریپتوتب رو هم براتون میزارم تا راحتتر بهش دسترسی داشته باشین
    https://get.cryptobrowser.site/6077809
  • Sajjad

    ۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۶:۳۰

    http://bit.do/freebitco-create

    سایتش بالایی هست
  • محمدامین رضاپور

    ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۳

    سلام،ببخشید خواستم بدونم الان که این سایت در ایران فیلتر شده ، مشکلی واسه برداشت بیت کوینی که بدست آوردیم،نخواهیم داشت؟ چون با وی پی ان آی پی ها عوض میشه.
    پاسخ:

    ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۳

    سلام بله امکان فعالیت وجود دارد و پرداخت هم دارد
  • amin

    ۰۹ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۵۰

    عزیزانی که میخوان ماینیگ کنن و بیت کوین بدست بیارن این نرم افزار رو بهشون معرفی میکنم که هم مرورگر اینترنت هم یه ماینر با دعوت دوستاتونم میتونید سرعت ماینتونو زیاد کنین واسه گوشی ام داره تو سایت ولی خوب سرعت ماین گوشی ّّبایینه از دستش ندین و شروع کنین صد در صد معتبر با برداخت اینم لینکش
    https://get.cryptobrowser.site/2276773
  • مهیمن

    ۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۵

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من پس از ثبت نام و یکبار رول زدن
    بار دوم میگه که ایمیلی براتون ارسال شده ولی من هیچ ایمیلی دریافت نکردم
    همشم میگه ایمیلو ثبت کن چندبارم ایمیل ساختم
    پاسخ:

    ۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۵

    سلام.
    در صورت امکان اسکرین شات تهیه کنید.
    اگر با دستگاه های مختلف وارد حساب خود شوید سایت برای شما لینکی برای تشخیص صحت ورود فرد صاحب حساب به ایمیل شما ارسال میکنه که باید با همان مرورگری که اقدام به ورود کردید روی لینک کلیک کنید.در غیر اینصورت دوباره همین مرحله تکرار میشه.
  • محمد امین هادیان فر

    ۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۵۱

    سلام
    میخواستم برام توضیح بدین که،ایا سایت فری بیتکو واقعا به درخواست واریز ها رسیدگی میکند،یعنی واقعا راسته که پول میده؟
    تا حالا کسی امتحان کرده که پول بده؟
    لطفا راهنمایی بکنید
    پاسخ:

    ۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۵۱

    سلام
    به این سایت معتبر هست و تا الا به بنده و همکاران سایت میلیونها تومن واریزی داشته.
    معتبرترین سایت هست در حال حاضر.
    موفق باشید
  • حسین

    ۲۱ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۰

    سلام
    من چند وقته تو این سایت فعال هستم روز های اول با هر رول 25 ساتوشی میداد الان به بقیه 25 ساتوشی میده به من 10 ساتوشی
    خواستم ببینم چرا به من کم میده اگه میشه کاری کنم که کامل بده
    ممنونم اگه راهنماییم کنید
    خسته نباشید
    پاسخ:

    ۲۱ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۰

    سلام
    میزان کاهش یا افزایش بونوس در سایت با فعالیت زیاد ، خریدن تیکت لاتاری و یا با بازی شرط بندی مولتی پلی افزایش پیدا میکند.
  • amin

    ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۰

    سلام من بعد از چند وقت با پیغام زیر مواجه شدم چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟ اجازه رول زدن بهم نمیده

    Sorry, this IP address has been blocked. If you are using a proxy, VPN or anonymization service, please turn it off before claiming free bitcoins.

    پاسخ:

    ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۰

    سلام
    اخطار داده اگه از پراکسی و وی پی ان استفاده میکنید خاموش کنید چون اون آی پی اجازه نداره برای رول کردن
    موفق باشید
  • Ramin

    ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۵۱

    سلام خسته نباشید
    من تازه کارم و زیادم سر در نمیارم از آدرس بیت کوین چیه
    خواستم که ساتوشی ها رو از سایت فری کوین انتقال بدم به کیف پول خودم اما هرچه سعی میکنم که آدرس والت خودمو وارد کنم سایت میگه نامعتبره
    از طرفی هم خیلی مطالعه کردم که آدرس بیت کوین خودمو از کجا و چطوری تغیر بدم تو بلک چین اما نتونستم
    یکم گیج شدم این آدرسا کجا هستند؟
    لطفا کمی کمکم کنید ممنون میشم
  • محمد

    ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۲۰

    ببخشید سوالام زیاد شد ؛ سوال دیگه ام اینه که اگه من بخوام بیت کوینامو که در این سایت جمع کردمو به یکی از صرافی ها بفروشم میتونم مستقیما از همین سایت به حساب بیت کوین صرافی مورد نظر انتقال بدم یا باید حتما بیت کوینامو وارد کیف پولم کنم بعد از اونجا به صرافی مورد نظر بفروشم؟؟؟؟
    پاسخ:

    ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۲۰

    خواهش میکنم.
    هر دوتاش امکان پذیره ولی چون کانفرمیشین اول سایتها زمانبره بدلیل حجم بالای تراکنش بهتره که از والت بفرستید چون سریعتره
  • محمد

    ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۱۶

    ممنون از پاسخگوییتون
    طبق گفته خود سایت به ازای هر 30000 ساتوشی روزانه حدودا 3 ساتوشی سود میده من توی چنتا سایت دیگه هم دارم فعالیت میکنم و ارز رایگان بدست میارم پس با این وجود بیت کوینایی که بدست میارمو به این سایت منتقل میکنم هم امنه هم سود میده ؛ سوال دیگه ای که دارم ازتون اینه که اگه من از سایتای دیگه بیت کوین به این سایت دیپوزیت کنم ایا این مبلغ دیپوزیت شده به صورت بیت کوین میره توی بالانسم یا به جای بیت کوین بهم point میده؟؟
    پاسخ:

    ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۱۶

    بله شما درست حساب کردید.
    تمام بیتکوینهایی که به سایت دیپوزیت کنید تو حساب اصلی میره و سود هم تعلق میگیره بهتون
  • محمد

    ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۷

    سلام وقتتون بخیر
    من توی فری بیت کوین چند وقتیه که دارم فعالیت میکنم؛ به نظر شما نگهداری بیت کوین در این سایت و گرفتن سود روزانه ازش کار درستیه؟؟مثلا بیت کوینامو از کیف پولم به این سایت انتقال بدم و نگهداریش کنم ؛ امنیتش خوبه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    پاسخ:

    ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۷


    سلام با تبریک سال جدید وقت شما هم بخیر
    از لحاظ امنیت که بدون تردید بهترین سایت دریافت و استخراج بیتکوین هست.ولی سود چندانی نداره مگر اینکه مبلغ بالا بیتکوین داشته باشید.
    اگه  وسوسه نشید و بازی نکنید و باخت ندید فکر نکنم مشکلی پیش بیاد.
    من که 5 ساله دارم فعالیت میکنم و همچنان برقراره.
    تصمیم با خود شماست.
    موفق باشید.
  • Hamid

    ۱۷ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۵۸

    سلام.برای انتقال و نقدکردن بیت کوین محدودیت هست.باید به یه حدی برسه تا بتوان نقد کرد؟
    پاسخ:

    ۱۷ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۵۸

    سلام
    بله با توجه به قیمت بیتکوین و نوع سایت و عملکرد سایتها
    مقدار حداقل برداشت متفاوت است.
    میزان پذیرش صرافیها هم میتواند با هم متفاوت باشد.
  • امیرمنصور نعیم پور

    ۲۳ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۵۸

    سلام.من قبلا ثبت نام کردم.الان ک میخوام وارد بشم کد 2fa میخواد چی کار کنم؟ممنونم
    پاسخ:

    ۲۳ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۵۸

    سلام
    چون تایید 2 مرحله ای فعال کردید باید کد تایید رو که به ایمیل شما میفرسته رو وارد کنید
    و بعد وارد سایت شید
  • milad

    ۰۸ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۵۱

    من چجوری میتونم بیت کوین موجود در سایت frewbitcoin رو به ادرس کیف پولم تو سایت blockchain انتقال بدم؟ و اگر میشه کیو چطوری امکان پذیره؟؟؟ با تشکر
    پاسخ:

    ۰۸ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۵۱

    سلام
    برای واریز کار خاصی نیاز نیست بکنید خیلی راحته
    آدرس بیتکوین رو که تو سایت ثبت کردید از قبل
    از قسمت
    "withdraw"
    توی این قسمت سایت میتونید روشهای مختلف واریز رو ببینید که از کمترین تا بیشترین کارمزد و زمان انجام تراکنش رو داره
  • احسان

    ۲۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۳

    سلام من بعداز عضوشدن هرچه در قسمت آدرس ایمیل ایمیل واردمیکنم و در پسورد رمز خودرا میزنم وارد نمی شود ..
    چطوری باید وارد شوم .لطفا راهنمایی نمایید و در صورت امکان جواب را به جیمیل من بفرستید ehsan.ghaneei2013@gmail.com
    باتشکر
    پاسخ:

    ۲۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۳

    سلام
    اگر تمام مراحل را درست انجام دادید یک حالت اینه که پسوردی که زدید غیر عمد اشتباه تایپ کردید
    میتونید پسورد خودتونو تو سایت ریکاوری کنید
  • sardar azizi

    ۲۷ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۱

    سلام خسته نباشید من مقداری ساتوشی دارم در سایت فری بیت کوین وقتی میخوام که به صورت اتومات برام انتقال بده میگه که (قبل از فعال کردن خودکار برداشت، باید آدرس BTC برداشت خود را به یک آدرس کیف پول خارجی از صفحه PROFILE تغییر دهید)لطفا راهنمایی بفرمایید
    پاسخ:

    ۲۷ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۱


    سلام
    شما در قسمت پروفایل آدرس بیتکوین خودتون رو آپدیت کنید بصورت زیر

    میتونید تو بلاکچین یا هر کجایی که والت دارید یه آدرس جدید بیتکوین تولید کنید
    آدرس جدید بیتکوین رو تو قسمت پروفایل سایت فری بیتکوین عوض کنید
    بعد یه لینک فعاسازی به ایمیلتون ارسال میشه که روی لینک کلیک میکنید و آدرس بیتکوین شما عوض میشه بعد وارد سایت میشید و دوباره درخواست برداشت میدید
  • Mohamadreza vase

    ۰۶ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۴

    سلام من مقداری بیت کوین رایگان از چنتا سایت جمع کردم نزدیک 50میلون میشه ولی نمیشه ب والتم برسونم چیکار کنم .....
    پاسخ:

    ۰۶ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۴

     
    سلام دوست عزیز
    دقیقا متوجه نشدم چی شد ولی اگه از سایتایی که معتبر نباشن درخواست بدی برات واریز نمیکنن
    ولی اگه بحث بلد نبودن فرستادن بیتکوین به کیف پولتون هست قضیه فرق داره
    شما باید یک کیف پول بسازید و آدرس اونو بدید تا براتون واریز کنن
    برداشت ها هم از قسمت مشخصی از سایتا انجام میشه معمولا به اسمه زیره:
     
    withdraw
     
    از این قسمت واسه برداشت استفاده کنید.
  • محمد

    ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۳:۵۰

    قدیما کسی به خرید اینترنتی معتقد نبود
    اما الان دوستم از علی بالا خرید کرد و من از banggood

    سال 2009 ارز دیجیتال مسخره بود ، بیت کوین مسخره تر
    قیمت بیت کوین قدیما مفت بود ، چند سنت
    اما الان هر 1 بیت کوین 6500 دلار شده(یعنی حدود 26میلیون تومان )

    ""کریستوفر کخ در سال 2009 پنج هزار سکه Bitcoin را خرید و بابت آنها فقط 27 دلار را پرداخت کرد اما الان اگر بفروشن صاحب 33میلیون دلار پول است"

    بیت کوین را فراموش کنید ، دیگر نمی توانیم بخریم 😞

    اما ارز جدید wcx رونمایی شده ، خیلی ارزانه و نیازی به خرید نیست و تنها با عضویت 50تا به اکانت شما اضافه می شود

    تست کنید ، تا 2 سال دیگر ارزwcx هم همانند بیت کوین از هر انس طلا هم پیشی خواهد گرفت

    از طریق لینک زیر وارد شده و روی Sign up کلیک کنید و یک ایمیل معتبر و رمز وارد کنید ودر مرحله آخر بر روی کلمه sign out بزنید تا اکانت شما فعال شود ( تمام )
    https://goo.gl/cPU87v
    نیازی نیست بابت wcx پولی پرداخت کنید و تنها از طریق عضویت ساده به دست بیاورید بایک عضویت ساده مبلغ 50 wcx دریافت کنید.خرید و فروش این پول از یکم دسامبر ٬ ۱۰ آذر شروع میشود
  • قیمت دستگاه قالیشویی

    ۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۸

    عالی
  • امین نادر

    ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۹

    سلام می خواستم بدونم این سایت چجوری برداخت هارو انجام میده ؟
    پاسخ:

    ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۹

    شما با جمع آوری بیت کوین ها آنها را به کیف پول خود انتقال میدهید
    سپس از کیف پول به حساب یک صرافی معتبر واریز کرده و آنرا نقد میکنید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی