به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۲۶ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۸ ۰ نظر بازديد: ۱۰۵۲

دولت ایران قصد دارد زیرساخت جدیدی برای بیتکوین بکار بگیرد. با اینکار شهروندان ایرانی قادر به انجام معامات بین المللی خواهند بود.

پس از آنکه اقتصاد ایران به شدت از تحریم ها رنج برده است، کارشناسان بر این باورند که بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال، به اقتصاد ایران کمک خواهند کرد تا به مسیر خود بازگردد.


با وجود تحریم های زیاد برای ایران، دولت به فکر راه دیگری افتاده و آن راه اندازی بیتکوین در ایران در پرداخت های آنلاین است. 

با استفاده از بیتکوین در ایران ، شهروندان می توانند به راحتی از تحریم های اقتصادی عبور کنند و قادر به انجام معاملات بین المللی باشند.


اثرات بیتکوین در ایران:


پذیرش بیتکوین و تاثیر آن در اقتصاد ایران، یک نقطه عطف بزرگ در ارزهای دیجیتالی می باشد. به این معنی که دولت میتواند با ورود به پرداخت های بین المللی و ارزها ،درهای خود را به روی پیشرفت در این موارد باز کند. بر اساس گزارشها، دولت ایران قبلا بیتکوین و مزایای احتمالی آن بر اقتصاد کشور را مورد مطالعه قرار داده است.

ایران در حال حاضر، در صدد ایجاد یک زیرساخت مناسب، نه تنها برای بیتکوین بلکه برای سایر ارزهای دیجیتالی نیز می باشد.



interent-business.ir


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی