به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۰۱ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۴۷ ۰ نظر بازديد: ۹۲۶

بر اساس متن خبری که در صفحه اصلی سایت FreeDoge.co.in مشاهده کردیم این سایت فعالیت خود را به اتمام خواهد رساند.




ترجمه :

از امروز ، دوج کوین رایگان در سایت FreeDoge.co.in خاموش است.
 به دلیل سوء استفاده از حساب کاربری گسترده از طرف برخی از کاربران ، مجبور به قطع سرویس هستیم. ما می دانیم که نسبت به بقیه افرادی که عضو این جامعه شگفت انگیز بوده اند ناعادلانه است ، اما متأسفانه باید این قدم را برداریم. ما منابع لازم برای مبارزه با این سوءاستفاده را نداریم زیرا بیشتر وقت ما صرف مدیریت سایت FreeBitco.in می شود.
همچنین در نهایت بخش Multiply Doge را نیز خاموش خواهیم کرد. با این وجود ، در حال حاضر ، نمایش های پرداخت شده و سپرده گذاری تحت تأثیر قرار نمی گیرند و به طور معمول ادامه می یابند. با تشکر از شما برای شرکت و ساخت سایت موفق دوج کوین رایگان و امیدواریم که بتوانیم این جامعه چشمگیر را بزرگتر و بهتر کنیم.
 فاست بیت کوین در سایت FreeBitco.in همچنان قدرتمند بکار خود ادامه خواهد داد ، و ما در هر ساعت 200 دلار رایگان BTC می دهیم. ما گزینه ای را اضافه خواهیم کرد که به شما امکان می دهد FreeDoge.co.in خود را به حساب FreeBitco.in خود پیوند دهید و به همین ترتیب زیر مجموعه ها را هدایت کنید. برای ثبت نام و استفاده از این مزایا می توانید به FreeBitco.in بروید.


با توجه به باز بودن برداشت در سایت بهتر است سرمایه خود را از این سایت برداشت و خارج کنید.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی