به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۱۸ دی ۹۷ ، ۲۱:۵۱ ۰ نظر بازديد: ۷۲۰

قیمت بیت کوین صعود قبل توجهی از 3800 تا 4090 دلار را تجربه کرد. طی رشد ناگهانی ۵ درصدی بیت کوین، ارزش دیگر ارزهای دیجیتال شاخص بازار نیز به همراه پادشاه ارزهای دیجیتال افزایش یافت.


در این میان ارزهای دیجیتال ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین و استلار با حرکت صعودی قدرتمندی رشد بین ۳ تا ۱۲ درصدی را به ثبت رساندند.



در آینده پیش‌رو انتظار می‌رود که چندین ارز دیجیتال از جمله اتریوم، با شاهد بودن تغییرات عمده در پروتکل‌هایشان، به افزایش ارزش خود ادامه دهند.

عرضه و تقاضا مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده‌ی قیمت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. این یک اصل اساسی در اقتصاد محسوب می‌شود. اگر میزان عرضه‌ی توکن یک ارز دیجیتال زیاد باشد اما تقاضای کمی از سوی کاربران و تریدرها وجود داشته باشد، ارزش این ارزها کاهش خواهد یافت و برعکس آن، اگر عرضه‌ی یک ارز دیجیتال به خصوص محدود بوده و تقاضا برای آن زیاد باشد، ارزش آن ارز افزایش خواهد یافت.

 قیمت بیتکوین در اوایل سال 2017 قیمتی حدود 1000 دلار داشت و در انتهای 2017 ارزشی بالای 18000 دلار را تجربه کرد و دچار روند نزولی شد.

این روند نزولی با صعود هایی همراه بود اما این روندهای صعودی قدرت بازگشت به ارزش 18000 دلاری را نداشته و این ارز دیجیتال اکنون قیمتی حدود 4000 دلار دارد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی