به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر بازديد: ۸۲۴

بیتکوین در تاریخ خود همواره سقوط های بزرگی را تجربه کرده است.

تا کنون بیتکوین 5 ریزش شدید قیمتی داشته که ریزش چند روز گذشته این ارز دیجیتال کمترین آن بوده است با اینحال همواره توانسته بازگشتی به مراتب بهتر را برای خود ثبت کند.



علاوه بر این تاکید بر فروش بیتکوین در محدوده 4000 دلار در تعداد زیاد همچنان خریدار قابل توجه ای وجود ندارد و عرضه زیاد در برابر تقاضا کم نیز عامل کاهنده ارزش این ارز شده است. بنابراین حمایت بعدی روی 3500 دلار و 3000 دلار تخمین زده شده است. با این وجود تحلیل گران آینده بیتکوین را خوب پیش بینی کرده و قیمت 6000 دلار را تا پایان سال 2018 در نظر گرفته اند که حتی در ابتدای 2019 به 15,000 دلار نیز میرسد.

همچنین بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط تحلیلگران و سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال قیمت این ارز دیجیتال تا سالهای آینده به بیش از 100,000 دلار خواهد رسید.

در روزهای گذشته Sonny Singh مدیر ارشد بازرگانیBitPay، پردازشگر جهانی پرداخت ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که بیت کوین تا پایان سال 2019 به ارزش 15,000 تا 20,000 دلار خواهد رسید.





internet-business.ir

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی